Dostava

Način in strošek dostave ter obdelava naročila

Za spletna naročila nad 199 € je dostava vedno brezplačna. Sicer je ob ceni artikla v blagajni jasno navedeno ali je dostava vključena ali ne. Za nas pakete dostavlja TNT in Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem centralnem skladišču v Celju) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji prevzemni točki, oziroma se za termin dostave dogovorite s paketnim dostavljalcem po telefonu.

Paket gre od nas še isti dan

Artikli, naročeni na naši spletni strani, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če so artikli na zalogi v našem lastnem skladišču V Celju, gredo na pot običajno še isti dan.

Artikle lahko prevzamete tudi osebno na našem sedežu v Celju, na naslovu Ulica XIV. divizije 14.

Če je artikel na zalogi v našem lastnem skladišču, ga lahko z oddajo spletnega naročila, ki je potrjeno najkasneje do 12:00 ure, še isti dan prevzamete na našem naslovu.

Brezplačna dostava

Nekateri artikli zagotavljajo brezplačno dostavo, kar je jasno označeno v katalogu trgovine. Brezplačna dostava velja za klasično dostavo, posebna dostava pa se obračuna po veljavnem ceniku podjetja dostavne službe. V primeru, da poleg artikla z brezplačno dostavo naročite še druge artikle in izberete odpremo naročila hkrati, je dostava še vedno brezplačna, razen, če je ob artiklu navedeno drugače.

Dostava kamorkoli po Sloveniji

Naši partnerji pakete dostavljajo na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Veliko težav ob dostavi se lahko izognemo, že če nam ob naročilu zaupate vašo gsm številko.

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte obveščali sproti. V primeru, da vam daljši dobavni rok kot je zapisano v informaciji v katalogu ob artiklu, ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati. Če v koraku oddaje spletnega naročila izberete ''Odprema celotnega naročila hkrati'' vam bomo naročilo poslali v eni pošiljki. V primeru, ko izberete ''Odprema razpoložljivih artiklov.'' pa bo pošiljka odpremljena v več pošiljkah.

Pri delni dostavi vam bomo artikle, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. V kolikor se odločite za delno dostavo, vam bomo strošek dostave zaračunali skladno z vsako posamezno pošiljko.

Za artikle, ki so označeni kot "rok dobave ni znan", nimamo podatka o tem, kako hitro jih lahko dobavimo. V kolikor vas zanima njegova dobavljivost, pri artiklu aktivirajte sledilca s klikom na gumb "Zanima me". Ko bo artikel ponovno dobavljiv, vas bomo o tem obvestili preko e-pošte. Velikokrat pa lahko ažurne podatke o manjkajočih informacijah izveste že, če nas pokličete.

Če boste nekaj dni odsotni, lahko v četrtem koraku pri dostavi v meniju označite tudi željeni datum odpreme vašega paketa. To pomeni, da pred tem datumom vaš paket ne bo poslan na navedeni naslov.

Za dostavo poskrbi naša partnerska dostavna služba večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. 

Za vse dodatne informacije nas pokličite na 03 427 44 12 ali pošljite vprašanja na info@tos-ups.si